ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΝΩ..............

Posted by nikos on 2:28 μ.μ.

Αυτό το βραβείο μου το έδωσε η φίλη μου Ελένη ( J' ADORE LES SHELLS) όπως και σε κάποια άλλα ακόμη blogs που θέλησε.
Και βέβαια η διαδικασία είναι να δώσω και εγώ με τη σειρά μου το συγκεκριμένο βραβείο σε κάποιους άλλους , ώστε να το δωρίσουν και εκείνοι όπου νομίζουν (στα πιο φιλικά τους blogs).
Λίγο δύσκολη βέβαια η επιλογή αλλά πρέπει....





........ Στον φίλο μου, Ο τρελός του χωριού


....... Deja vu


.......... O SKROYTZAKOS O JKOK


......... Στη Μάγισσα Κίρκη και τα γουρούνια


.......... SWEET DREAMS (Thumbelina)


....... Και λοιπόν; E allora?


....... Διαδρομές του νου και της ψυχής (Catherine)


.......... Ελαφηβολιών


.......... Στο βάθος- κήπος


.........Αστρο-Συμμορίτες


........ Προβληματισμοί ενός εργαλείου


........ enviromment-medicines-food


.......... Διαμαντένια Προβλήτα


........ Coffeemug


Θα ήθελα να το δώσω και σε κάποια άλλα ακόμη blogs αλλά με πρόλαβε η φίλη Ελένη.
Εσείς λοιπόν πάρτε το αν θέλετε η και δώστε σε άλλα φιλικά σας blogs.